Compilatie

vrijdag 12 februari 2016

Ail et Fines Herbes font


Jippie, wat fijn. Ik heb gisteren Maelle Keita gemaild, een Franse designer die fonts ( lettertypes) ontwerpt. Ik had een prachtig font gezien die ik heel graag voor mijn merknaam Roosje~Rosalie wil gaan gebruiken. En ik kreeg een mail terug dat ik zijn font mag gebruiken, zomaar...hij geeft eens per maand een licentie weg.

Je mag dat natuurlijk niet maar zo gebruiken, i.v.m. auteursrecht. Ik had hiervoor een standaardfont, en eigenlijk was ik daar niet helemaal tevreden over. Hierboven zie je bovenin het font wat ik tot nu toe gebruikte. Daaronder het font wat ik mag gaan gebruiken,
Dit font heet: Ail et Fines Herbes font en is ontworpen door Maelle Keita. Mijn naam komt vanaf nu in dit font op mijn werk op internet en achterop mijn kaartjes! Hoe gaaf is dat?

Ik ben er superblij mee! Ik heb al mijn gegevens gemaild, en hij gaat voor mij een licentie schrijven.