Compilatie

dinsdag 9 februari 2016

Porky de parkiet

Bloggen, ik ga dat via Blogger doen. Het kan wel via mijn website, maar ik krijg de vormgeving ervan niet naar mijn zin. Ik ga niet moeilijk doen, veel tijd ben je eraan kwijt, en die kan ik wel beter besteden. Dus ik link hem in mijn website, klaar!
Mijn blog gaat natuurlijk over tekenen en alles wat daarbij komt kijken .

Vandaag ontzettend fijn getekend. Onlangs een oproep geplaatst op facebook voor foto's, wow ik heb zoveel mooie, ontroerende en lieve foto's gehad! Ik kan voorlopig wel even vooruit! 
Porky het ontzettende ondeugend parkietje was vandaag aan de beurt, heel erg leuk met al die kleurtjes! Zeker een uitdaging, want vogels heb ik nog niet echt nagetekend. 


Deze heb ik op A3 formaat gemaakt, en met pastelpotloden getekend. Dat heeft toch mijn voorkeur, je werkt met je vingers, veegt en vaagt uit, heerlijk, de details teken je als laatste en dan is het klaar!