Compilatie

zondag 14 februari 2016

Rouwkaartjes

Zoals je misschien al had gezien in mijn webshop, ben ik ook rouwkaartjes aan het ontwerpen. Dan denk je misschien 'rouwkaartjes?' Ja inderdaad, je hebt allemaal wel eens meegemaakt in je kennissen-vriendenkring dat er een dier is overleden waarvan de baasjes heel verdrietig waren.
Dan is het juist fijn om iemand een hart onder de riem te steken, en dan een kaartje te sturen. Dat doet goed! Ik weet nog dat mijn Poes was overleden, en kort daarna kreeg ik van mijn dierenarts een lief kaartje door de bus...ook wel weer tranen hoor, maar dat hoort er nu ook eenmaal bij.
Maar zo ben ik zelf op het idee gekomen om kaartjes te gaan ontwerpen!

Ik had voor nu het idee gevat om de tekening van Tommie te gebruiken, maar dat was nog niet zo eenvoudig. Ik had de kaartjes ontworpen en besteld, en toen ik ze binnenkreeg waren ze niet goed. Heel jammer! Ze waren veel te zwart.
Ik heb het ontwerp wat aangepast, en opnieuw de kaarten besteld. Het is wel de bedoeling dat de ondergrond vrij donker blijft, en ik heb in photoshop wat meer contrast erin gebracht, en ik hoop dat ze straks er beter uit zien.
Meteen de parkietenkaart bij de bestelling gedaan, want deze was inmiddels ook klaar.

Volgende week hoop ik de rouwkaartjes binnen te krijgen, en dan kunnen deze alvast in mijn webwinkeltje worden geplaatst. Ik ga er een aantal maken van verschillende dieren.

Aankomende week staat er veel op de planning, in elk geval de konijnenkalender, en zeker nog 1 tekening die ik graag wil gaan maken, en dat is van de Syrische Hamster. Ik hoop tijd over te hebben dat er meer uit komt, maar voorlopig plan ik het zo!
Tot de volgende blog,

           


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.